حضور معاون سازمان تبلیغات اسلامی در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع)/ ماه محرم ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی هاست

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خیمه و سفره با عظمت حضرت ابی عبدالله(ع) همه را دعوت کرده و به دور هم جمع می کند گفت: ماه محرم ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی هاست.

به گزارش…،‌ حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی با حضور در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) و در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد: کشتی نجات حضرت سید الشهدا(ع) و ماه محرم ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی ها و خیرات است.
وی افزود: این خیمه و این سفره با عظمت را حضرت ابی عبدالله(ع) به گونه ای در سراسر این گیتی به واسطه رحمت واسعه خودش پهن می کند که همه را دعوت می کند و به عنوان اعضای یک خانواده با همه اختلاف سلیقه ها و تفاوت هایی که در رفتار،‌ منش و ظاهر و باطن ماست، زیر این خیمه می نشینیم و پرچم سید الشهدا را به امید ظهور حضرت ولی عصر(عج) در عالم بلند می کنیم.
معاون سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: از هیئت های شریف و عزیز قم بخصوص از هیئت بزرگ، پر تلاش و در واقع تأثیر گذار خادم الرضا (ع) کمال تشکر را دارم و وقتی انسان در جمع جوانان هیئت خادم الرضا(ع) می آید و عزاداری آن ها با هر سلیقه و نگاهی را اینجا در زیر این خیمه و این مسیر می بیند، احساس شعف می کند.
وی بیان داشت: ان شاءالله همین حرکت و با هم بودن، مسیر ظهور را آسان تر کند و ما نیز سپاسگزار همه بچه ها و خدام هیئت و قدردان و خاک پای همه کسانی هستیم که به اینجا می آیند و نام سید الشهدا را می برند و ان شاءالله این نام و مرام سیدالشهدا در تمام زندگیشان سربلند و سرافراز باشد.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 20 =