متن پیام حضرت آیت الله العظمی سبحانی
به چهارمین جشنواره فرهنگی، هنری و گردشگری مهدویت -1387

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تبارک و تعالی: (ولقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون )

ظهور یک منجی، همان واقعیت اجتناب ناپذیری می باشد که در آینده با آن روبرو خواهد شد . و البته این همان مطلوب فطری تمامی انسانهای عدالت طلب بوده است . و در این میان ،تفاوتی بین مکاتب الهی و بشری وجود ندارد.

بدون تردید ، وجود این منجی در متون اسلامی به صورت بسیار پررنگتر و پر نور تر جلوه گر ی می نماید .قرآن کریم که قانون اساسی مسلمانان است در موارد بسیاری به این حقیقت صراحت نموده است .

اما یک سوال باقی می ماند که این منجی کیست و از کدام نسل می باشد .

پاسخ این سوال در متون روایی تمامی فرق مسلمین به وضوح بیان شده است . آری ،صدها روایت از زبان خاتم انبیا محمد مصطفی (ص)به دست ما رسیده است که این موعود و منجی کسی نیست جز حضرت مهدی بقیه الله الاعظم (عج) که او از نسل پاک فاطمه زهرا (س) یعنی همان نسلی که خداوند از آن به کوثر تعبیر نموده او که امروزدر پشت پرده غیبت ، انتظار صدور فرمان پروردگارش را می کشد تا به داد مستضعفان جهان برسد و دست مستکبران را کوتاه و نابود نماید . و امروز بر ماست که در راه معرفی و اعتلای نام این موعود عزیز بکوشیم ، و شاید بهترین فرصت برای انجام این کار ، ایام مبارکه دهه مهدویه و سالروز ولادت مولایمان باشد.

اینجانب به سهم خود از تمامی زحمت کشان هیئت و کانون خادم الرضا (ع) صمیمانه تشکر نموده و آرزوی مزید توفیقات را برای همگان از ذات مقدس پروردگار و امام عصر بقیه الله الاعظم –ارواحنافداء-خواها نم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − دو =