به گزارش واحد خبر هیئت و کانون خادم الرضا (ع) قم، عبدالسعيد حقيقي‌مقدم معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم دراین مراسم با بیان اینکه  آنچه امروز جوانان بيش از هر زمان ديگري بايد. به آن توجه كنند معيارهاي ازدواج است كه در جامعه متلاطم امروز با
استفاده از اين معيارها به انتخابي بزرگ دست مي‌زنند‌ اظهار داشت: جوانان بايد در جامعه امروز به ابعاد مختلف عقيده‌هاي ديني مذهبي يكديگر به مباني اجتماعي نيز دقت كنند و دراين زمينه نيز معيارهايي صحيح و الگوهاي مناسبي را درنظر بگيرند‌.
وی  ادامه داد: دختران و پسران هنگام انتخاب همسر خود آينده‌نگر باشند تا سلامت جامعه حفظ شود‌.
حقيقي‌مقدم خاطر‌نشان كرد: با در نظر گرفتن مسئوليت‌پذيري و تحويل نسلي به نسل ديگر در جامعه نقشي مهم ايفا مي‌شود كه چرخه زندگي را به حركت در آورده و زندگي سراسر همراه با شادي را فراهم مي‌كند.‌.
در ادامه محمد عرب نیز ضمن تبريك ميلاد خجسته علي‌اكبر (ع) و مهدي موعود (عج) اظهار داشت: ما بايد همواره به عنوان منتظران واقعي حضرت حجت (عج ) زمينه‌هاي ظهور ايشان را با عمل به خواسته‌هاي آن حضرت فراهم كنيم.
وي بيان داشت‌: جشني كه هم‌اكنون در كانون‌ها به مناسبت دهه مهدويت تشكيل شده هفت سال متوالي به صورت پياپي زير نظر ستاد مهدويت در قم برگزار مي‌شود واز ابتداي تشكيل اين ستاد كانون خادم‌الرضا (ع) تا كنون ثابت قدم بوده است.
مشاور استاندار قم ضمن توصيه به زوج‌هاي جوان تصريح كرد: دختران جوان از شبي كه پا به منزل همسر خود مي‌گذارند از حضرت زهرا(س) به عنوان بانوي نمونه دو عالم الگو بگيرند و همواره حجاب، عفاف و قناعت را سرلوحه زندگي
خود قرار دهند،‌هم‌چنين پسران قدر همسران خويش را بدانند و نسبت به آنها احترام بگذارند تا زندگي به كامشان شيرين شود‌
گفتنی است در حاشيه اين مراسم زوج جواني كه هر دو از حافظان قرآن كريم بودند به نمايندگي از ديگر عروس و دامادها بر سر سفره عقد نشستند و خطبه عقد زناشويي به صورت نمادين براي انس و الفت بيشتر در زندگي بين آنان جاري شد.
در پايان مراسم بدست برخی از مسئولان استان ، ضمن آرزوي خوشبختي براي اين 180 زوج جوان هدايايي نقدي به آنها اهدا كردند

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =